Vi har selv været bureaukunde
Christoffer startede EFAS, som sidenhen er blevet grundstenen for at vi skabte det bureau vi selv manglede.
Christoffer har startet EFAS og har efterfølgende solgt aktiemajoriteten. Her har han oplevet bureauverden på egen virksomhed og krop.
Vi oplevede selv manglende kommunikation med bureau. Vi blev lovet noget, som ikke blev indfriet. Det var svært at komme i kontakt med bureauet. Det her kan vi slet ikke, vi har nemlig tilfredshedsbaseret fakturering, som du kan læse om i punkt 3.
For at vi kan komme alle vores dårlige erfaringer i møde, har vi prøvet ren performance baseret fakturering. Det var kunderne ikke så vilde med, da de var nervøse for vores overlevelse. Derfor bruger vi nu tilfredshedsbaseret fakturering som det værktøj der skal sikre os, at vi ikke bliver det bureau vi selv havde, men at vi bliver det bureau vi sel manglede.
Vi ved at marketing ikke er dit fokusområde – ellers ville du ikke være på vores hjemmeside og læse om at få en marketingpartner. Derfor arbejder vi hele tiden på at give dig den mest effektive adgang til Finesse Marketing og vores resourcer. Vi bruger MIcrosoft universet fordi det er sikkert, nemt og skalérbart.
Christoffer startede EFAS, som sidenhen er blevet grundstenen for at vi skabte det bureau vi selv manglede.
Hvis du rater os 3 / 5 på en af de 3 parametre,
skærer vi automatisk 35,5% af næste faktura
Føler du, at den samlede værdi, vi skaber i din virksomhed, er pengene værd?
Oplever du, at vi er på forkant og bidrager med brugbare indsigter til din forretning?
Hvordan oplever du det overordnede samarbejde? Er du tilfreds med vores Kommunikation, føler du dig i gode hænder og overholdes deadlines og aftaler?